Badania | Luty 2017

Toverify

Stworzone narzędzie umożliwia weryfikację postrzegania.


badania wizerunku

Najważniejszym atutem metody jest dokładanie punktów widzenia i porównywanie ich. Umożliwia to spojrzenie na wizerunek marki, z możliwie wielu perspektyw. W zależności od tego, czego chcesz dowiedzieć się o swojej marce, formułujesz pytania dotyczące jej konkretnych elementów składowych, np. logotypu, strony www, opakowania. To będzie początek badania skierowanego do respondentów. Budujesz również drugie, w którym Ty sam określasz idealny wizerunek swojej marki. W ten sposób, po zgrupowaniu obu badań, otrzymujesz punkt odniesienia dla perspektyw utworzonych na podstawie odpowiedzi respondentów.

Wyzwanie | Czerwiec 2016

Punkt Odniesienia

Otwarcie studia brandingowego. Specjalizujemy się w projektowaniu skupionym na marce.


punkt odniesienia

Nasze podejście opiera się na weryfikowaniu, ulepszaniu i integrowaniu wszystkich elementów budujących markę, tak by nadać jej unikalność i zapewnić jak najlepszy start.

Design | Maj 2016

Taboret

Połączenie ceramiki i drewna. Prosty taboret, zbudowany z trwałych i naturalnych materiałów. Jak na taboret wyjątkowo wygodny.


projekt taboretu

Jak podaje Wikipedia w okresie baroku, taboret przeznaczony był do siedzenia dla wysoko urodzonych dam w obecności króla. Obecnie przeznaczony po prostu do siedzenia. Proces powstawania trwał 2 lata. Taboret posiada wklęsłe, ceramiczne siedlisko, które stworzyło wiele problemów produkcyjnych.

taboret